piątek, 17 czerwca 2016

PMS - CZYLI DLACZEGO KOBIETY MARUDZĄ


- No nie bij mnie!
- No nie biję.
- Ale krzyczysz. Bijesz mnie psychicznie.
- Przecież nawet nie podniosłem głosu.
- Ale mówisz do mnie z taką... taką presją w głosie.


Dlaczego baby są takie marudne? Bo mogą. Bo mają okres, albo są przed. Bo w sklepie nie ma ulubionej czekolady, a lody rozmarzły w aucie. Bo wracają do domu, w którym nikt nie czeka na nie z paczką chusteczek i kartonem słodyczy. Bo nikt kurcze nie wie, że mają gorszy dzień, bo facet się nie domyśla, bo umówił się na wieczór z kumplami i zostawia Cię w ten straszny czas samą ze sobą, na pastwę łóżka i seriali, które wcale nie pomagają, bo oglądasz tylko i wyłącznie takie, na które możesz zgonić płacz. Bo mówisz mu "idź i baw się dobrze" a on jest na tyle bezczelny, że idzie i bawi się dobrze. I nic do cholery nie rozumie...
A wystarczyłoby powiedzieć "Czy możesz ze mną dzisiaj zostać? Mam zły dzień, potrzebuję pogadać i popłakać ci w rękaw." Nie musisz mieć ku temu powodu. Wystarczającym powodem jest to, że jesteś babą. I nie ma faceta, który w taki wieczór nie zostanie i nie posłucha o tym, jaki świat jest podły, życie Cię boli i wszystko jest przeciwko Tobie. Bo jeśli boli Ciebie- to i jego boli.
Bo oni wcale nie są tacy źli. I to nie jest tak, że nie potrafią słuchać. Oni po prostu nie potrafią czytać w myślach. Bo to my czasami nie potrafimy mówić. 

1 komentarz :

  1. To racja! Zdarza się, że nie potrafimy normalnie porozmawiać, ale mamy pretensje, że faceci nas nie rozumieją. Jednak czasem mam wrażenie, ze mój mężczyzna rozumie więcej niż ja mu jestem w stanie wytłumaczyć. Świetny blog, dodaje do obserwowanych ;)
    karolinagutowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń